Zalety i zastosowanie reklamy pneumatycznej

Reklama pneumatyczna w każdej formie to znakomity sposób na reklamę firmy w różnych miejscach, a szczególnie podczas imprez masowych, gdzie wyróżnia się z daleka i zwraca na siebie uwagę wielu osób. Wśród podstawowych typów tej reklamy można wymienić ekrany, słupy, bramy i balony pneumatyczne. Są one wykonane z wytrzymałych, odpornych materiałów, które trudno przypadkiem uszkodzić.… Czytaj Więcej
Różne typy public relations – czy naprawdę potrzebne są szczegółowe podziały?

Public relations jest tą dziedziną, która w ostatnich latach przeżywa swój rozkwit. Coraz większa liczba firm docenia znaczenie profesjonalistów od relacji z klientami i inwestorami, którzy dodatkowo pomagają w jakimś stopniu w promocji firmy i jej produktów na rynkach lokalnych, krajowych i zagranicznych, a także uczą właściwego podejścia do pracy, pracowników i klientów. Z tego… Czytaj Więcej
Słodka pokusa: krówki dla klientów i pracowników

„Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.” Słodycze reklamowe na szczęście nie są karalne ani nie obrażają niczyich uczuć – może poza osobami, które nie mają okazji ich spróbować. Rozmaite cukierki, czekoladki, ciastka, wafelki i wiele innych staje się nie tylko słodką przekąską, ale także sposobem do wywołania u klientów i partnerów biznesowych… Czytaj Więcej
Ekologiczna reklama na zakupach

Promowanie ekologii nie musi wiązać się z brakiem reklamy. Przeciwnie, tworzenie wizerunku firmy jako związanej z działaniami proekologicznymi może jej tylko pomóc i sprawić, że będzie wybierana częściej niż ta, która nie podejmuje się podobnych starań. Jednym ze sposobów na połączenie przyjemnego z pożytecznym i zapewnienie firmie stałej, regularnej reklamy jest wysłanie klienta za zakupy… Czytaj Więcej
Reklamowe piosenki znane i (nie)kochane

Piosenki towarzyszące reklamom często są równie lub nawet bardziej kojarzone i zapamiętywane niż sama reklama. Twórcy reklam wykorzystują to zjawisko na każdym kroku, starając się przyciągnąć widzów znanymi piosenkami w oryginale, znanymi melodiami z polskim tekstem (w czym, mam wrażenie, celują reklamy radiowe), piosenkami nieznanymi, które reklama dopiero promuje (jak Lenka i jej Everything At… Czytaj Więcej
Łatwa produkcja materiałów reklamowych

Współczesna technologia pozwala na łatwe, nawet samodzielne zaprojektowanie materiałów reklamowych, które dzięki odpowiedniej drukarce można wydrukować nawet we własnym domu czy biurze, np. wizytówki. Trudniejsze i bardziej wymagające projekty można zlecić drukarni, dzięki czemu w ciągu kilku dni gotowe będą np. kalendarze, plakaty, ulotki, papier firmowy, pocztówki, banery, katalogi i wiele innych. Do obróbki zdjęcia… Czytaj Więcej
Czym jest subvertising?

Subvertising, nazywany często antyreklamą, dotyczy reklam outoodowych, głównie billboardów i plakatów, dlatego bywa uznawany za akt wandalizmu. Polega na zmianie pierwotnego przekazu reklamy, przy zachowaniu oryginalnego kształtu i wyglądu, oraz całości lub części tekstu. Przechwytuje styl i sposób działania oryginału, ale dodaje coś od siebie. Zmiany bywają niewielkie, ale siła ich przekazu jest ogromna. Subvertising… Czytaj Więcej
Projekt wizytówki według zasad feng-shui

Feng shui okazuje się mieć zastosowanie nie tylko w budownictwie i wystroju wnętrz, ale także w projektowaniu wizytówek. Teoretycznie powinni zajmować się tym mistrzowie feng shui, ale konsultacje z nimi i tworzenie wizytówek związanych m. in. z datą urodzenia dla wielu jest przesadą. Pewne reguły tej sztuki mogą jednak wykorzystać wszyscy – jeśli nie z… Czytaj Więcej
Oszczędności na materiałach reklamowych: wydruk we własnym zakresie

Materiały reklamowe, takie jak ulotki, plakaty czy nawet wizytówki są materiałami, które można drukować we własnym zakresie. Dzięki temu ma się kontrolę nad ich ilością i wzorami – drukarnie i zakłady poligraficzne zwykle ustalają minimalną ilość wydruków, poniżej której materiały zostaną wydrukowane za wyższą cenę lub wcale. Do tego dochodzi także czas oczekiwania na realizację… Czytaj Więcej
Wizytówki kreatywne – garść sprawdzonych pomysłów

Kreatywna wizytówka oznacza zwykle znacznie droższy projekt i wykonanie. Z drugiej strony ma o wiele większe szanse, żeby zapaść w pamięć klientów i kontrahentów – a jeśli zapamiętają wizytówkę, to zapamiętają także firmę. Wizytówka użytkowa To nie tylko wizytówka, ale też przedmiot przydatny w codziennym życiu. Jak napis na klamerce do prania albo mały grzebień,… Czytaj Więcej