Promocja strony internetowej poza siecią

23 listopada 2015 Bez kategorii Reklama i marketing 0

Pomimo coraz szerszego dostępu do komputerów, urządzeń mobilnych i Internetu, istnieje szerokie grono ludzi, którzy z sieci korzystają bardzo mało lub wcale, a z powodu swojej niewielkiej wiedzy dotyczącej technologii nie posługują się nimi poprawnie. Reklama strony www poza siecią może być jedynym sposobem na dotarcie do takich osób, ponieważ niektórzy sięgają tylko po pierwsze… Czytaj Więcej

Kto i jakim reklamom ufa najbardziej?

20 listopada 2015 Bez kategorii Reklama i marketing 0

W tym roku IRCenter opublikował wyniki badania dotyczącego zaufania reklamom w zależności od ich typu a także od wieku respondentów. Z raportu wynika, że największym zaufaniem darzą reklamy młodzi ludzie w wieku do 24 lat, a więc uczniowie i studenci, którzy najbardziej wierzą w reklamy telewizyjne. Badanie nie pokazuje, jak przekłada się to na konkretny… Czytaj Więcej

Wykorzystanie efektu halo w reklamie

19 listopada 2015 Bez kategorii Reklama i marketing 0

Efekt halo (efekt aureoli) to termin psychologiczny, określający automatyczny przypisywanie pozytywnych lub negatywnych cech osobowości na podstawie pozytywnego lub negatywnego wrażenia, jakie ktoś na nas wywiera, zwykle na podstawie jednej, dwóch. W dużym skrócie, nasze mózgi automatycznie przypisują komuś ładnemu łatkę miłego i dobrego, nieatrakcyjnemu – złego, niegodnego zaufania, otyłemu – lenia i tak dalej.… Czytaj Więcej

Krótko o autorytetach w reklamach

18 listopada 2015 Bez kategorii Reklama i marketing 0

Specjaliści od reklamy dobrze wiedzą, co najbardziej przemawia do konsumentów. Znane twarze, postacie dzieci – oraz autorytety. Do pewnego stopnia wiąże się to z udziałem w reklamach celebrytów, ale nie tylko. Autorytety w reklamach – lekarze, farmaceuci, biznesmeni, bankowcy – wzbudzają zaufanie widza. Wykorzystują typowe symbole autorytetów, takie jak kitle, garnitury, odpowiednie otoczenie świadczące o… Czytaj Więcej

Święto dla fanów reklamy

17 listopada 2015 Bez kategorii Reklama i marketing 0

Reklamy mają na świecie wielu fanów. Nic dziwnego, skoro w zalewie irytujących, krzykliwych i kiczowatych reklam trafiają się również prawdziwe perełki – piękne, wzruszające, zabawne, z ciekawą puentą, intrygującym przekazem. Wiele z nich (oraz naprawdę beznadziejne, kiczowate czy zakazane) można oglądać w czasie Nocy Reklamożerców. Jest to największe na świecie święto reklamy, organizowane w 40… Czytaj Więcej

Czemu służy pokazywanie dzieci w reklamach?

16 listopada 2015 Bez kategorii Reklama i marketing 0

Udział dzieci w reklamie teoretycznie pozostaje ograniczony do reklam produktów stricte dla nich przeznaczonych: zabawek, pieluszek, artykułów szkolnych, jednak te przepisy w Polsce są słabo respektowane, a do tego producenci znajdują sposoby, aby je obejść. Dlatego dzieci pojawiają się także w reklamach skierowanych do dorosłych, widać je więc przy samochodach, zupkach w proszku, margarynie, reklamach… Czytaj Więcej

Celebrity marketing, czyli o wykorzystaniu znanych twarzy w reklamie

13 listopada 2015 Bez kategorii Reklama i marketing 0

Celebryci w reklamach pojawiają się coraz częściej i nie jest to przypadek. Wykorzystując znaną twarz, producenci i marketingowcy mają nadzieję na zbudowanie lepszego wizerunku swojej firmy i przyciągnięcie większej liczby klientów. Mechanizm tego działania jest prosty: znani aktorzy czy piosenkarze pojawiają się w scenach związanych z codziennym życiem i codziennymi problemami i rozwiązuję w sposób,… Czytaj Więcej

Wykorzystanie języka konsumenta w reklamie?

12 listopada 2015 Bez kategorii Reklama i marketing 0

Nie jest tajemnicą, że ludzie lubią to, co już znają, dlatego coraz szersze kręgi zatacza trend używania codziennego języka konsumentów dla zareklamowania towaru. Jak do tej pory, trend rozwijał się głównie na aukcjach internetowych prowadzonych przez osoby prywatne, sprzedające pojedyncze rzeczy. Język taki jest prosty, szczery, bezpośredni, nie stroni od kulturowych nawiązań i żartów („Tłumik… Czytaj Więcej