28 stycznia 2021 Reklama i marketing 0
długopisy reklamowe z własnym nadrukiem

Moda na gadżety reklamowe to coś, co zbyt szybko nie straci na popularności, a wręcz przeciwnie. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na wybór tej formy promocji swojego biznesu z kilku, dość ważnych powodów. Gadżety są dodatkiem, który nie kosztuje zbyt wiele, a może zapewnić potencjalnym klientom lub współpracownikom sporo satysfakcji.

Długopisy jako forma promocji

długopisy reklamowe z własnym nadrukiemTego typu akcesoria promocyjne można podzielić na te bardziej i mniej funkcjonalne. Jednym z użyteczniejszych produktów są długopisy reklamowe. Długopisy tworzone pod indywidualne zamówienie zyskały swoją popularność, gdyż koszt wyprodukowania jednego takiego gadżetu jest bardzo niski – czasami wynosi około złotówki, a przy większych zamówieniach (po kilkadziesiąt lub kilkaset sztuk) producenci bardzo często nakładają różne rabaty. Eleganckie długopisy reklamowe z własnym nadrukiem mogą stanowić interesującą formę promocji przedsiębiorstwa z kilku prostych przyczyn. Przede wszystkim, z długopisów korzysta się praktycznie na co dzień – szczególnie jeżeli jest się pracownikiem biurowym. Długopisy wykorzystuje się w domu, pracy, szkole, na spotkaniach biznesowych czy w dowolnym, innym momencie. Jest to zatem idealna okazja, aby połączyć dwa zastosowania w jednym produkcie – ciekawą formę reklamy swojego przedsiębiorstwa z użytecznym przyrządem do pisania.

długopisy reklamowe z własnym nadrukiemUmieszczając na długopisie logo firmy, jej nazwę, dowolną grafikę związaną z przedsiębiorstwem lub inspirujące, zabawne treści, można skutecznie zwrócić uwagę innych osób. Długopisy nie tylko mają na celu poszerzenie grupy klientów, ale również poprawę relacji z obecnymi kontrahentami lub współpracownikami. Tego typu gadżet może zostać, chociażby dołączony do wysyłanej paczki z zamówieniem, jako podziękowanie za skorzystanie z usług. Co więcej, długopis można wręczyć pracownikom na imieniny, również w ramach podziękowań za pracę lub na dowolne, inne okoliczności. Warto umieścić długopisy reklamowe przy wejściach do lokalu lub na targi branżowe, jeżeli firma chce zyskać dodatkowych klientów. Jest wiele powodów, dla których wybór długopisów reklamowych jest odpowiedni. Aby poprawić renomę swojego przedsiębiorstwa, można nie tylko korzystać z tego typu gadżetów.

Warto połączyć kilka z nich, w tym kubki bądź przypinki i tym samym stworzyć różnorodność, dbając o rozpoznawalność przedsiębiorstwa wśród potencjalnych klientów. Właściciel firmy może wykazać się kreatywnością i stworzyć własny, oryginalny wzór na długopis lub skorzystać z pomocy projektantów i wspólnie zaplanować grafikę.