22 grudnia 2015 Bez kategorii Reklama i marketing 0

Promowanie ekologii nie musi wiązać się z brakiem reklamy. Przeciwnie, tworzenie wizerunku firmy jako związanej z działaniami proekologicznymi może jej tylko pomóc i sprawić, że będzie wybierana częściej niż ta, która nie podejmuje się podobnych starań. Jednym ze sposobów na połączenie przyjemnego z pożytecznym i zapewnienie firmie stałej, regularnej reklamy jest wysłanie klienta za zakupy ze sporym logo tej właśnie firmy. Jak? Dzięki torbie z odpowiednim nadrukiem.

Torby z naturalnych materiałów: bawełniane, jutowe, lniane nazywane są torbami ekologicznymi lub po prostu eko. Choć sam proces ich produkcji nie musi być zbyt ściśle związany z ekologią, to dla środowiska są zdecydowanie zdrowsze niż jednorazowe torby plastikowe.
Torby materiałowe mają tę zaletę, że są o wiele wytrzymalsze od foliowych i nadają się do wielokrotnego użytku. W przypadku zabrudzenia można je bez problemu wyprać, niewielkie uszkodzenia można naprawić, a do tego noszenie ich przy sobie nie sprawia problemu. Zajmują niewiele miejsca w torebce czy aktówce i nie trzeba obawiać się, że rozedrze się je np. wyciąganymi właśnie kluczami. Z powyższych powodów promowanie tego rodzaju toreb jako ekologicznych nie sprawia żadnych trudności.

A co z promocją własną? Na torbach można wykonywać różnego rodzaju nadruki, w różnych formatach i kolorach – zarówno bardzo proste jak i wykonywane ze zdjęcia, co pozwala na ogromną ilość szczegółów. Nadruk może więc przedstawiać logo firmy, jej nazwę, slogan, maskotkę etc. Dzięki wyraźnym kolorom i wysokiej trwałości będzie czytelny przez cały czas użytkowania torby, służąc jako darmowa reklama wszędzie tam, gdzie znajdzie się klient, a więc w różnego rodzaju sklepach, na wakacjach czy nawet na spacerze.

torba na zakupy

torba na zakupy