9 grudnia 2015 Bez kategorii Reklama i marketing 0

Współczesna technologia pozwala na łatwe, nawet samodzielne zaprojektowanie materiałów reklamowych, które dzięki odpowiedniej drukarce można wydrukować nawet we własnym domu czy biurze, np. wizytówki. Trudniejsze i bardziej wymagające projekty można zlecić drukarni, dzięki czemu w ciągu kilku dni gotowe będą np. kalendarze, plakaty, ulotki, papier firmowy, pocztówki, banery, katalogi i wiele innych.

Do obróbki zdjęcia czy innego obrazu nie potrzeba pomocy profesjonalnego grafika komputerowe, wiele rzeczy, np. rozłożenie tekstu i grafik na stronie czy dokonanie ich niewielkiej korekty może wykonać nawet laik. Większość drukarni internetowych posiada na swoich stronach dokładne instrukcje dotyczące przygotowania materiałów do druku, które szczegółowo wskazują kolejne etapy niezbędne do stworzenia odpowiedniego projektu. Na stronach drukarni w sieci można znaleźć wiele gotowych wzorów i szablonów, które jeszcze bardziej ułatwiają pracę i gwarantują, że nawet osoby nieobeznane z tematem są w stanie stworzyć wysokiej jakości projekt.

Drukarnie oferują różne formaty i materiały, dzięki czemu możliwe jest jak najlepsze dobranie parametrów materiałów reklamowych przed ich wydrukiem. Krótki termin realizacji zlecenia i wysyłki gotowego towaru pozwalają odebrać go nawet po dwóch dniach od złożenia zamówienia. Czasem tak dobre tempo pracy może uratować firmę, której skończyły się np. ulotki czy wizytówki, albo biuro, w którym zapomniano przygotować np. kalendarze dla pracowników.

 katalog

wizytówka

pocztówka

kalendarz