13 grudnia 2017 Reklama i marketing 0
Reklama na samochodzie

Jaka reklama przynosi oczekiwane efekty, a przy tym jest niedroga? Za reklamę wielkoformatową na budynku w dobrej lokalizacji musielibyśmy zapłacić krocie – czy jest to więc jedyne rozwiązanie, które pozwoli nam zdobyć nowych klientów? Okazuje się, że niekoniecznie. Istnieją jeszcze korzystne alternatywy – na przykład w postaci reklamy na samochodzie.

Zalety reklamy na karoserii

Reklama na samochodzieWykonuje się ją za pomocą specjalnej folii, która odznacza się wyjątkową trwałością i wytrzymałością – dzięki takim parametrom technicznym materiału, nie musimy martwić się tym, że reklama wraz z upływem czasu zetrze się czy wyblaknie. Przy folii samochodowej takie skutki uboczne nie występują. Druk jest chroniony przed czynnikami zewnętrznymi – zarówno przed negatywnymi warunkami atmosferycznymi, jak i przed np. ścieraniem się podczas mycia pojazdu. Dodatkowo laminowanie folii sprawia, że jej odporność zdecydowanie wzrasta. Według producentów folii samochodowych, reklama nie będzie blaknąć nawet przez kilka czy kilkanaście lat użytkowania. Wszystko jednak zależy też od rodzaju zastosowanej folii – obecnie firmy, które wyczuły dobry interes na reklamie samochodowej, sprowadzają od zagranicznych nieznanych producentów tanią folię niskiej jakości, przez co psują rynek. Folia, aby dobrze spełniała swoje zadanie, powinna być naprawdę dobrej jakości.

Reklama na samochodzieW zależności od tego, jaki efekt chcemy uzyskać, możemy wybrać folię monomeryczną, polimerową lub kilka innych. Jeśli chodzi o pierwszą z nich, występuje ona w dwóch wersjach – w macie lub w połysku. Najlepiej sprawdza się do częściowego oklejania pojazdów, dobrze wygląda na ich prostych elementach – na przykład na dużych fragmentach karoserii. Reklama na samochodzie – korzystna cena sprawia, że klienci często decydują się na folię polimerową z laminatem polimerowym. Ten rodzaj folii przeznaczony jest do całościowej aplikacji – dzięki rozciągliwości materiału, można z powodzeniem pokryć każdą część pojazdu. Podobnymi parametrami charakteryzuje się folia wylewana z laminatem stałym – jej aplikacja jest wyjątkowa prosta. Jeżeli zamiast reklamy na karoserii, zdecydujemy się na reklamę na szybie pojazdu, musimy wybrać folię dziurkowaną – dzięki niej osoby z zewnątrz nie widzą środka auta, a reklamę, zaś pasażerom naklejona folia zupełnie nie przeszkadza w obserwacji tego, co dzieje się poza pojazdem.

Jak widać, firmy, które zajmują się reklamą na samochodzie, proponują wiele ciekawych rozwiązań – z pewnością uda nam się wybrać taką folię samochodową, która spełni wszystkie nasze oczekiwania.