5 stycznia 2016 Bez kategorii Reklama i marketing 0

„Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne albo powoduje tycie.” Słodycze reklamowe na szczęście nie są karalne ani nie obrażają niczyich uczuć – może poza osobami, które nie mają okazji ich spróbować. Rozmaite cukierki, czekoladki, ciastka, wafelki i wiele innych staje się nie tylko słodką przekąską, ale także sposobem do wywołania u klientów i partnerów biznesowych pozytywnych skojarzeń z firmą, a jej pracownikom dostarczą małego zastrzyku energii i zmotywują nawet w najcięższy dzień.

Wśród słodkości, które mogą trafić w gust i podniebienie częstowanych dominują poczciwe polskie krówki. Trudno uwierzyć, że mają one za sobą zaledwie jedno stulecie istnienia, ponieważ wydają się towarzyszyć innym cukierkom od zawsze i dla wielu stanowią jeden ze smaków dzieciństwa.

Fenomen, jakim są krówki dla firm czy krówki w ogóle, jest łatwy do zrozumienia: twarde i kruche z zewnątrz, a miękkie i ciągnące się w środku, są przy tym słodkie, przyjemnie pachną i występują w wielu różnych smakach. Nic więc dziwnego, że doczekały się czasów, gdy pakuje się je w papierki z logo firmy. Jako typowo polskie słodycze nadają się idealnie nie tylko do reklamowania określonej marki, ale równocześnie są też reklamą całego kraju. Choć wątpliwe, by firmy wybierając słodycze kierowały się względami patriotycznymi, to jednak dzięki takiemu wyborowi ten rodzaj słodyczy nie traci popularności i stanowi środek promocji na kilku różnych płaszczyznach.

Krówki