9 września 2016 Bez kategorii Reklama i marketing 0
stojak reklamowy

Wyposażenie sklepów jest bardzo ważne w utrzymaniu odpowiedniego porządku, gdzie jednym z ważniejszych elementów, poza odpowiednią lokalizacją i estetyką wnętrza, są także regały sklepowe.

Stojaki reklamowe – warto je mieć przed sklepem

stojaki reklamoweTo dzięki nim sprzedawcy mogą wystawiać swoje produkty na sprzedaż, gdzie ich odpowiednia ekspedycja i przedstawienie klientom będzie wpływało na ich ogólne zainteresowanie. Warto więc rozróżnić ich rodzaje, gdzie możemy znaleźć takie nastawione na zwykłą funkcjonalność, jak i takie bardziej skierowane pod reklamowanie pewnej gamy produktów.
Do tych pierwszych będą nadawały się regały magazynowe, które mają także swoje wewnętrzne podziały na kategorie. Najczęściej stosuje się w tym przypadku regały półkowe, które są proste i ekonomiczne w swojej konstrukcji. Pozwalają także na przechowywanie całkiem sporej gamy produktów, przy zachowaniu odpowiedniego podziału. Regały magazynowe mogą służyć także pod ciężkie przedmioty, które dostarczane są w postaci hurtowej, jak np. paletowe, ale także odnajdziemy takie regały skierowane pod mniejsze przedmioty.
Na takie rozwiązania głównie pozwalają regały w systemie simplos, które są bardzo wytrzymałe i proste w montażu, a dodatkowo idealnie spełnia swoje funkcje. Z drugiej strony, poza magazynami, regały sklepowe odnoszą się także do lokalnych półek, które mogą być skierowane nie tylko pod prezentowanie produktów, ale zarówno pod prezentacje odpowiedniej reklamy dla nowych klientów.
Nie muszą być one sporych wielkości, więc można odnaleźć prawie w każdym sklepie stojaki na ulotki, które najczęściej umieszczane są blisko kasy, aby dodatkowo zachęcić klientów do skuszenia się na inne oferty. Przed samym sklepem mogą znajdować się najlepsze stojaki reklamowe, które mogą posiadać na swoim wyposażeniu gamę produktów pod reklamę, lub specjalne gazetki promocyjne.
Nie są to jednak jedyne sposoby, które stosuje się do odpowiedniego przyciągnięcia klientów na zakupy. Do tego także wykorzystywane są standy. Jest to stojak, który najczęściej składa się z całkiem sporego, prostokątnego elementu, podtrzymywanego przed podstawę w pozycji pionowej. Najczęściej są one dużych rozmiarów, gdzie sięgają swoją wysokością średnio 1-2 metry. Warto jednak zwrócić uwagę, że takie elementy mają głównie przyciągać uwagę w sposób wizualny, gdzie zazwyczaj jest znikoma ilość tekstu.

Dodatkowo umieszcza się przy nich wspomniane stojaki reklamowe, dzięki którym klienci będą mogli dowiedzieć się więcej sensownych informacji, jeśli będą mieli na to ochotę. Jest jeszcze kilka innych rodzajów półek i regałów, które mogą zawierać się na wyposażeniu sklepu.

Informacje pochodzą ze strony wist-online.com/s/wyniki/kat/6/Ekspozytory-i-stojaki-reklamowe