25 listopada 2015 Bez kategorii Reklama i marketing 0

Kreatywna wizytówka oznacza zwykle znacznie droższy projekt i wykonanie. Z drugiej strony ma o wiele większe szanse, żeby zapaść w pamięć klientów i kontrahentów – a jeśli zapamiętają wizytówkę, to zapamiętają także firmę.

  • Wizytówka użytkowa

To nie tylko wizytówka, ale też przedmiot przydatny w codziennym życiu. Jak napis na klamerce do prania albo mały grzebień, który przypomni adres fryzjera i można na nim zagrać, a może jak mapa pokazująca drogę do hotelu.

  • Wizytówka jadalna

Nadruk na skorupce fistaszka? Na prostokącie z suszonego mięsa? Wytłoczony w herbatniku? To wszystko autentyczne przykłady, pomysłowe i smaczne.

  • Wizytówka składana

Samolociki, krzesła, biurko z komputerem, a także takie, które po rozłożeniu „usiądą” na krawędzi półki czy stołu. Taka wizytówka to kilka chwil odprężającej zabawy dla każdego, w kim tkwi duże dziecko.

  • Wizytówka rozkładana

Typu pop-up, która po rozłożeniu pokazuje coś związanego z branżą, np. wieżowiec, czy krzesło.

  • Wizytówka z próbką produktu

To nie tylko jedzenie, ale także kłaczek wełny, nasiona trawy (wystarczy położyć wizytówkę na parapecie i podlewać), a może taka, która po rozłożeniu uzyska taki sam kształt jak prezentowany na grafice produkt, np. krzesło? Lub wizytówka trenera osobistego z naklejką przedstawiającą osobę z nadwagą – naklejkę można zdjąć, żeby odsłonić grafikę przedstawiającą osobę szczupłą.

  • Wizytówka na nietypowym materiale

Wizytówka makijażystki w formie kobiecych ust odciśniętych na serwetce, reklama ceramiki na kawałku „greckiej wazy”, wizytówka na drewnie, metalu, szkle, plastiku

Konkretne przykłady można zobaczyć tutaj i tutaj.

wizytówki

wizytówka

wizytówka